افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
5

۳ هزار واحد خانه مسافر در رامسر مجوز می‌گیرند

  • کد خبر : 9887
  • 23 بهمن 1402 - 12:19
۳ هزار واحد خانه مسافر در رامسر مجوز می‌گیرند
۳ هزار واحد خانه مسافر در شهرستان رامسر شناسایی شده که تا سال آینده مجوز فعالیت می‌گیرند.

آوای طبرستان / نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر با بیان این مطلب که رامسر در ارائه خدمات به گردشگران در مسیر خوبی قرار دارد و این نوید را می‌دهد در آینده‌ای نزدیک رضایتمندی گردشگران را برآورده کند، گفت: ۳ هزار واحد خانه مسافر در شهرستان رامسر شناسایی شده که تا سال آینده مجوز فعالیت می‌گیرند.

او افزود: مطابق با آمار تهیه شده و کارشناسی انجام گرفته فقط در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰۰ واحد خانه مسافر در رامسر مجوز گرفتند و تمام این واحد‌ها دارای استاندارد‌های لازم هستند و سطح توقعات جمع کثیری از مهمانان را برآورده می‌کنند.

سحرخیز استقبال شهروندان و سرمایه‌گذاران در ایجاد فضا‌های خدماتی را بسیار رو به افزایش برشمرد و گفت: در بخش خانه مسافر نیز پیش بینی می‌شود آمار‌های خوبی را در سال آینده داشته باشیم و تعداد خانه‌های مسافر شهرستان به بیش از ۳ هزار واحد دارای مجوز برسد.

او در ادامه از سرمایه‌گذاران و مالکان ویلا‌ها خواست: برای دریافت مجوز به اداره میراث‌فرهنگی مراجعه کنند و از طریق سامانه ملی مجوز‌ها پروانه دریافت کنند در غیر اینورت با فعالیت بدون مجوز برخورد قاطع قانونی می‌شود

لینک کوتاه : https://avayetabarestan.ir/?p=9887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.