افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1

نمایندگان ادوار در «آخرین فهرست تایید صلاحیت‌شده‌ها» حضور ندارند

  • کد خبر : 9675
  • 04 بهمن 1402 - 12:07
نمایندگان ادوار در «آخرین فهرست تایید صلاحیت‌شده‌ها» حضور ندارند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره جزییات آخرین فهرست نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات مجلس، توضیحاتی ارایه داد.

آوای طبرستان/ سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره جزییات آخرین فهرست نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات مجلس، توضیحاتی ارایه داد.

«محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با اشاره به آخرین فهرست نفرات تأیید صلاحیت‌شده برای انتخابات مجلس اظهار کرد: شورای نگهبان با توجه به فرآیند بررسی اعتراضات رد صلاحیت‌شدگان، شب گذشته فهرست ۱۰۱۴ نفر جدیدی از «افراد تازه تأیید صلاحیت‌شده» را به ستاد انتخابات کشور ابلاغ کرد.

وی افزود: شورای نگهبان، تعداد افراد تأیید صلاحیت‌شده با ۱۱ هزار و ۱۹ نفری که در گذشته تأیید شده بودند (توسط هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت استانی)، هم‌اکنون جمعاً به ۱۲ هزار و ۳۳ نفر رسیده است.

اسلامی گفت: در «فهرست جدید شورای نگهبان» هیچ‌کدام از نمایندگان ادوار و مجلس فعلی که رد صلاحیت شده و اعتراض داشتند، وجود ندارد؛ بر اساس اطلاعاتی که داریم، قرار است فهرست دیگری هم از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات کشور، ارجاع شود.

وی با بیان اینکه تا تاریخ ۱۹ بهمن ماه جاری، شورای نگهبان فرصت دارد اسامی نهایی تأیید صلاحیت شدگان را اعلام کند، گفت: آمار تفکیکی در مورد جناح‌بندی افراد تأیید صلاحیت شده، نداریم. ما اسامی را به فرمانداری‌ها ارسال می‌کنیم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: درباره افزایش تعداد تأیید صلاحیت‌شده‌ها که قرار است فهرست نهایی آن در تاریخ ۱۹ بهمن از سوی شورای نگهبان اعلام شود، پیش‌بینی ندارم اما به ما اعلام کرده‌اند که اسامی دیگری نیز اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayetabarestan.ir/?p=9675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.