افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0

مشاوره رایگان بیش از یک هزار جوان مازندرانی

  • کد خبر : 9927
  • 01 اسفند 1402 - 12:36
مشاوره رایگان بیش از یک هزار جوان مازندرانی
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از مشاوره رایگان بیش از یک هزار جوان خبر داد.

آوای طبرسان / محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند به نام هفته جوان نامگذاری شده است، گفت: بیش از یک هزار جوان مازندرانی مشاوره رایگان دریافت کردند.

او اقدامات انجام گرفته در حوزه جوانان استان مازندران را مورد اشاره‌ای قرار داد و افزود: امسال ۱۱ مرکز مشاوره ازدواج جوانان در مازندران راه اندازی شد، حدود هزار جوان مشاوره رایگان دریافت کردند و گارگاه‌های مختلفی درخصوص مشاوره ازدواج جوانان برگزار شد.

ییلاقی با بیان اینکه ۱۶۲ سمن جوانان در مازندران ثبت شده است، گفت: جشن ازدواج همراه با رونمایی از توانمندی سمن‌های جوانان، رونمایی از نسخه دوم محصول خانواده پویا، رونمایی از سرود آقازاده کاری از سمن‌های مردم نهاد جوانان مازندران و … ازجمله برنامه‌های حوزه جوانان است.

او همچنین از برگزاری رویداد همنا در مازندران خبر داد و افزود:اردو‌های راهیان پیشرفت را آغاز کردیم و جوانان در مراکز صنعتی که دستاورد بزرگ و قابلیت بازدید داشته باشند، حضور می‌یابند.

ییلاقی شعار هفته جوان امسال را ” جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت ” اعلام کرد و گفت: امسال همزمان با هفته جوان، روز‌های پر شور انتخابات را داریم و جوانان ما همواره در این امر سرنوشت ساز مشارکت حداکثری داشته اند و امسال نیز تشکل‌های مردم نهاد جوانان بهمراه ورزشکاران و هیات‌های ورزشی پرشور‌تر از همیشه پای صندوق رای حاضر خواهند شد.

لینک کوتاه : https://avayetabarestan.ir/?p=9927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.