افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
1

عید با چاشنی همدلی در مازندران

  • کد خبر : 9948
  • 01 اسفند 1402 - 13:40
عید با چاشنی همدلی در مازندران
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران، از برگزاری جشن نیکوکاری از ابتدای اسفند ماه در مازندران همزمان با سراسر کشور "با شعارعیدی برای همدلی" خبر داد .
آوای طبرستان / میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشن نیکوکاری هر ساله در اسفند ماه و در آستانه سال نو با هدف جمع آوری کمکهای خداپسندانه خیران و مردم شریف استان برای تامین اقلام مورد نیاز شب عید نیازمندان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته ۶۲ میلیارد و۸۰۰میلیون تومان جمع آوری شده است، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری هر سال با قید تسریع و با تلاش امدادگران این نهاد تا شب عید به دست نیازمندان خواهد رسید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران با بیان اینکه تعداد زیادی از خیران کمیته امداد از نسل جوان و نوجوان هستند، اضافه کرد: هر ساله با نیت ترویج فرهنگ احسان در بین نسل جوان و نوجوان زنگ نیکوکاری در مدارس به صدا در خواهد آمد و امسال نیز زنگ نیکوکاری با هماهنگی آموزش و پرورش در ۱۴ اسفند است.
معافی با اشاره به اینکه از روز ۱۴ اسفند، پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میادین و مراکز اصلی شهرها مستقر خواهند شد بیان کرد: در روز جمعه ۱۸ اسفند نیز میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر کشور، میزبان حضور خیران و مردم نیکوکار به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری است.
وی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در استان آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند، تاکید کرد: شهروندان و خیران همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ ، شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱*۱# یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک‌های خود را برای رفع احتیاجات نیازمندان در آستانه سال نو پرداخت کنند.
معافی خاطرنشان کرد: جشن ملی نیکوکاری تا ۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت
لینک کوتاه : https://avayetabarestan.ir/?p=9948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.