افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

دستگیری فردی که خودسرانه با زن بدحجاب در آمل درگیر شده بود

  • کد خبر : 8067
  • 24 مرداد 1402 - 11:40
دستگیری فردی که خودسرانه با زن بدحجاب در آمل درگیر شده بود
فردی که عصر دوشنبه ۲۳ مرداد در یکی از خیابان‌های اصلی این شهر با یک زن بدپوشش درگیری فیزیکی خودسرانه داشت دستگیر شد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری فردی که عصر دوشنبه ۲۳ مرداد در یکی از خیابان‌های اصلی این شهر با یک زن بدپوشش درگیری فیزیکی خودسرانه داشت، خبر داد.

او افزود: پس از دستگیری این فرد که خودسرانه اقدام به تذکر و برخورد دور از شان اجتماعی با این زن داشت، پرونده ویژه رسیدگی تشکیل و برای بررسی ویژه تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: برخورد با بی حجابی و بدپوششی در سطح شهر توسط تیم‌های مشخص آمران به معروف و با رعایت همه شئونات و در قالب تذکر و رافت اسلامی که مورد خواست عموم جامعه است، انجام می‌شود.

سرهنگ علی داداش تبار گفت: پلیس رفتار افرادی که خود را در هر موقعیتی قرار می‌دهند و به عنوان آمر به معروف معرفی و اقدام خودسرانه انجام و باعث بدنامی تلاشگران این حوزه و بهره‌برداری وسواستفاده رسانه‌های بیگانه می‌شوند، به شدت محکوم می‌کند.

یاداور می‌شوم فردی که خود را از آمران به معروف در شهرستان آمل معرفی کرده بود در مواجهه با یک زن بد پوشش و بی حجاب در بلوار امام خمینی از مسیر‌های پرتردد این شهر معترض شده بود که پس از مشاجره لفظی میان این دو منجر به درگیری فیزیکی میان این مرد با زن بی حجاب شده بود.

لینک کوتاه : https://avayetabarestan.ir/?p=8067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.