افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0

تور آموزشی پرنده‌نگری در مازندران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 9918
  • 01 اسفند 1402 - 12:22
تور آموزشی پرنده‌نگری در مازندران برگزار می‌شود
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری تور آموزشی پرنده‌نگری در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

آوای طبرستان / مهدی اسحاقی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری تور آموزشی پرنده‌نگری در شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: این تور آموزشی توسط موسسه آموزشی سپنتا روژان مامطیر با نظارت واحد آموزش گردشگری در شهرستان فریدون‌کناز مازندران برگزار می‌شود.

او افزود: بازدید از باغ پرندگان فریدونکنار، زیستگاه قو‌های سرخرود و دامگاه‌های تالاب بین‌المللی فریدونکنار از جمله برنامه‌های این تور آموزشی است که جمعه چهارم اسفند ماه جاری با حضور دکتر یعقوب‌زاده، برگزار می‌شود.

اسحاقی از پرنده‌نگری به عنوان یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد گردشگری در مازندران برشمرد و گفت: درحال حاضر پرنده‌نگری حتی به عنوان یک صنعت در بیشتر کشور‌های جهان رونق پیدا کرده و افراد برای گذران اوقات فراغت به تماشای پرندگان می‌پردازند و تور‌های گردشگری تحت عنوان پرنده‌نگری و عکاسی از پرندگان طرفداران خاص خود را دارد.

او با بیان اینکه پرنده‌نگری از جمله فعالیت‌های گردشگری و محیط زیستی محسوب می‌شود، افزود: اگر چه مردم متولی پرنده‌نگری را سازمان حفاظت از محیط زیست می‌دانند، اما در حقیقت این رشته یکی از شاخه‌های گردشگری است و تابع اصول و ضوابط گردشگری در طبیعت است و رعایت همه قوانین اکوتوریسم و بوم‌گردی برای توسعه و پرداختن به این موضوع الزامی است.

تور آموزشی پرنده‌نگری در شهرستان سرخرود جمعه چهارم اسفند ماه جاری برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در آن با شماره ۰۹۰۲۱۱۴۳۱۹۰ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://avayetabarestan.ir/?p=9918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.