افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2

استاندار مازندران: از کاندیدای خاص حمایت نکردم

  • کد خبر : 9951
  • 01 اسفند 1402 - 13:43
استاندار مازندران: از کاندیدای خاص حمایت نکردم
استاندار مازندران، شایعات موجود در خصوص حمایت از کاندیدایی خاص را رد کرد.
آوای طبرستان / سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جمع اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان نور به شایعات موجود در خصوص حمایت از کاندیدای خاص اظهار کرد: شایعات و نقدهای زیادی در خصوص حمایت بنده از کاندیدای خاص شنیدم که صریحا این شایعات را نفی می‌کنم.
وی افزود: بنده به خاطر مسئولیت مهمی که در استان دارم حق ندارم از کسی حمایت کنم و این امر هم پیدا و پنهان ندارد.استاندار مازندران بیان کرد: بنده یک رای دارم و این رای را می دانم کجا و به چه کسی بدهم بنابراین دوستان توجه داشته باشند نقدی که می‌کنند و حرفی که می‌زنند خلاف واقع است.
حسینی‌پور با اشاره به اینکه مردم ما روشن هستند و به لطف خدا بستری در صدا و سیما فراهم شده است که کاندیداهای مختلف می‌توانند برنامه‌های خویش را ارائه کنند، بیان کرد: در شهرستان نور هم کاندیداهای خوبی داریم که باید برنامه‌های خویش را ارائه کنند و مردم هم تصمیم بگیرند.
استاندار مازندران تصریح کرد: امروز هر کاندیدایی که قدرت بیشتری در ارائه برنامه‌ها داشته باشد، موفق‌تر است.
استاندار مازندران تصریح کرد: سیستم نظارتی کشور به قدری قوی است که هیچ کس نمی‌تواند در انتخابات تخلف کند البته قبل از انتخابات ممکن است برخی اتفاقات بیافتد اما از نظر ساختاری کسی نمی‌تواند رای مردم را جابجا کند، چرا که این امر محال و امکان‌پذیر نیست.
حسینی‌پور با اشاره به اینکه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند، هشدار داد: امروز برخی از رسانه های خارجی و ضدانقلاب در تلاش هستند تا با تبلیغات سوء مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شوند، از عجایب روزگار است، روزی می‌گفتند انتخابات شما انتصابات است اما امروز از مردم می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند
لینک کوتاه : https://avayetabarestan.ir/?p=9951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.